TERMENI SI CONDITII

Politica de confidentialitate si protectie

a datelor cu caracter personal

BRAVO GROUP 95 EXPORT IMPORT S.R.L.

 

Despre această Politică de confidenţialitate si protectie a datelor cu caracter personal:

 

Prezenta Politică de confidențialitatesi protectie a datelor cu caracter personal (“Politica”) explică modul în care BRAVO GROUP 95 EXPORT IMPORT S.R.L.(denumită în continuare: “BRAVO GROUP”) colectează, utilizează şi gestionează informaţiile tale cu caracter personal. BRAVO GROUP  se angajează să protejeze şi să îți respecte confidențialitatea. Citeşte prezenta Politică cu atenţie ca săînţelegi de ce şi cum colectăm datele de la tine şi cum vor fi utilizate.

Cu privire la datele cu caracter personal pe care le colectăm, BRAVO GROUP  este “operator de date”, adică entitatea care stabileşte scopurile pentru care şi mijloacele prin care datele cu caracter personal sunt prelucrate.

În cazul în care trebuie să ne contactezi în legătură cu informaţiile tale cu caracter personal sau această Politică, foloseşte următoarele date de contact:

Denumirea companiei: BRAVO GROUP 95 EXPORT IMPORT S.R.L.

Adresa: Bucuresti, strada Valea Cascadelor nr. 24, sector 6, Romania

Telefon: 021 444 30 40

Formularul din pagina de contact disponibil AICI.

Cuprins:

  • Despre această Politică de confidenţialitatesi protectie a datelor cu caracter personal
  • Cum şi când colectăm datele tale cu caracter personal?
  • Ce informaţii colectăm direct de la tine?
  • Date colectate indirect
  • Ce drepturi de confidenţialitate ai?
  • Unde sunt stocate datele tale cu caracter personal?
  • BRAVO GROUP distribuie datele mele terţilor?
  • Cât timp îţi păstrează BRAVO GROUP datele cu caracter personal
  • Pentru ce folosim datele tale cu caracter personal?
  • Prelucrarea comenzilor şi furnizarea serviciilor
  • Serviciul de Relaţii Clienţi
  • Site-ul web BRAVO GROUP
  • Cookie-uri
  • Alte site-uri web
  • Marketing
  • Monitorizare video (CCTV)
  • Participarea la procesul de recrutare la BRAVO GROUP
  • Ateliere, concursuri, loterii
  • Alte informaţii cu caracter personal furnizate BRAVO GROUP
  • Intrarea în vigoare şi modificările Politicii de confidenţialitatesi protectie a datelor cu caracter personal

 

Cum şi când colectăm datele tale cu caracter personal?

Noi colectăm informaţiile tale cu caracter personal atunci când acestea sunt relevante pentru nevoile tale de consumator sau afacerea noastră (de ex. când cumperi şi/sau comanzi produse şi/sau servicii de la noi, când contactezi Serviciul de Relaţii Clienţi BRAVO GROUP, când te abonezi la newsletter, când completezi sondajele pentru clienți sau furnizezi feedback despre bunuri şi servicii etc.).

Noi obținem informațiile tale cu caracter personal direct de la tine atunci când comanzi anumite produse sau servicii sau completezi un anumit formular sau când colectăm date prin observație (de exemplu, prin intermediul camerelor de securitate).

Vei găsi mai multe informații despre situațiile și circumstanțele pentru colectarea informațiilor tale cu caracter personal de mai jos în secțiunea Pentru ce folosim datele tale cu caracter personal? Reţine că acestea sunt doar informații despre modalitățile posibile de utilizare a datelor cu caracter personal pe care le poți întâlni vizitând magazinul și site-ul web BRAVO GROUP, efectuând o achiziție la noi sau utilizând serviciile noastre. În fiecare caz, vei primi informații suplimentare clare despre scopul prelucrării datelor tale și, în unele cazuri, vom avea în plus nevoie de consimțământul tău explicit.

Nu folosim datele tale cu caracter personal în scopuri de marketing decât dacă ne spui tu că esti de acord. Dacă doreşti să îţi trimitem detalii despre produsele, serviciile ofertele şi promoţiile noastre, abonează-te la newsletter-ul nostru.

Toate informaţiile tale cu caracter personal sunt tratate în mod confidențial și protejate corespunzător de BRAVO GROUP şi/sau partenerii noştri de încredere.

Ce informaţii colectăm direct de la tine?

Categoriile obişnuite de date pe care le colectăm de la clienţii BRAVO GROUP sunt următoarele: nume, prenume, adresa, data naşterii, sexul, limba preferată, adresa de plată, adresa de livrare, informaţii financiare, inclusiv cardul de credit sau debit sau alte informaţii de plată pe care le furnizezi când completezi formulare pe site-ul web BRAVO GROUP sau efectuezi plăţi în Magazinul BRAVO GROUP sau pe site-ul web BRAVO GROUP sau când corespondezi cu noi prin telefon sau email, istoricul tău de achiziţii de produse şi servicii BRAVO GROUP şi informaţii suplimentare pe care decizi în mod voluntar să le partajezi.

Când colectăm datele tale prin observaţie (de ex. prin intermediul camerelor de securitate), facem acest lucru pentru a respecta obligaţiile legale sau pentru a asigura interesele legitime, ca de exemplu asigurarea siguranţei tale personale şi a angajaţilor BRAVO GROUP, protejarea proprietăţii tale personale şi a BRAVO GROUP, precum şi securitatea sistemelor informatice şi mobile ale tale şi ale noastre.

Ce drepturi de confidenţialitate ai?

Reţine că ai dreptul, în orice moment, să soliciţi de la BRAVO GROUP următoarele:

• să îți asigure accesul la informaţiile tale cu caracter personalPoţi întreba BRAVO GROUP ce date cu caracter personal despre tine sunt folosite și să soliciţi accesul la aceste date cu caracter personal. De asemenea, ai dreptul să cunoști scopurile prelucrării, categoriile de date cu caracter personal pe care le deținem, părțile sau categoriile de părți cu care datele tale cu caracter personal sunt partajate, perioada de păstrare a datelor, precum și sursa datelor noastre care nu sunt colectate direct de la tine.
• să îţi pună la dispoziţie o copie a informaţiilor cu caracter personal pe care le deţinemNe poţi contacta dacă doreşti o copie a unei părţi sau a tuturor informaţiilor cu caracter personal pe care le deţinem despre tine.
• să soliciţi rectificarea datelor introduse greşitDorim să asigurăm că informațiile tale cu caracter personal sunt corecte și actualizate. Poţi cere BRAVO GROUP  să corecteze sau să elimine informațiile considerate inexacte sau învechite.
• să soliciţi ştergerea informaţiilor cu caracter personalNe poţi cere să oprim prelucrarea sau chiar să ştergem informaţiile cu caracter personal pe care le deţinem despre tine. În cazul în care informaţiile tale cu caracter personal sunt necesare pentru îndeplinirea unei obligaţii contractuale a BRAVO GROUP faţă de tine, BRAVO GROUP ar putea fi incapabilă să îndeplinească această obligaţie contractuală. De asemenea, dacă informaţiile tale cu caracter personal sunt necesare pentru ca BRAVO GROUP să respecte anumite obligaţii legale (de ex. legislaţia fiscală), cererea ta nu poate fi gestionată.
• să restricționezi accesul BRAVO GROUP și/sau al terților la datele tale privind anumite procese sau în totalitateDacă ai contestat exactitatea datelor tale sau nu mai avem nevoie de datele cu caracter personal în scopul prelucrării, dar acestea sunt solicitate de tine pentru stabilirea, exercitarea sau apărarea cererilor legale sau ai obiectat față de prelucrarea efectuată pe baza motivelor pe care BRAVO GROUP le consideră legitime, ai dreptul de a solicita restricţionarea prelucrării informaţiilor tale cu caracter personal.
• să depui o obiecţie împotriva modului în care gestionăm datele taleReţine că ai dreptul de a te opune prelucrării datelor cu caracter personal care se bazează pe un temei legal pe care BRAVO GROUP  îl consideră legitim. In plus, ai dreptul de a te opune in orice moment prelucrării datelor cu caracter personal in scopuri de marketing direct, incluzând profilarea in măsura in care este legata de marketing direct.
• să soliciţi transferul datelor tale către un alt operator de date (dreptul la portabilitate)În cazul în care prelucrarea se bazează pe consimțământul tău sau este realizat prin mijloace automate, ai dreptul de a solicita BRAVO GROUP săîţi transmit datele unui alt operator.

Pentru a exercita oricare dintre drepturile de mai sus, foloseşte datele de contact ale BRAVO GROUP din secțiuneaDespre această Politică de confidențialitate si protectie a datelor cu caracter personalde mai sus.

În cazul în care nu ești mulțumit de modul în care colectăm sau folosim informațiile tale cu caracter personal, ai dreptul întotdeauna să depui o plângere formală la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal accesând pagina http://www.dataprotection.ro/.

Unde sunt stocate datele tale cu caracter personal?

Păstrăm datele cu caracter personal pe care le colectăm despre tine în medii sigure. Informațiile tale cu caracter personale sunt protejate de accesul, divulgarea, utilizarea, modificarea sau distrugerea neautorizată de către orice organizație sau persoane fizice. Unele date sunt încă stocate pe suport de hârtie, dar tindem să digitalizăm toate datele personale pe care le procesăm. Datele prelucrate sunt stocate în sediile şi sistemele IT ale BRAVO GROUP, dar uneori stocăm datele pe serverele furnizorilor noştri de servicii de încredere.

BRAVO GROUP distribuie datele mele terților?

Protecţia confidenţialităţii tale este importantă pentru BRAVO GROUP, prin urmare, nu vom distribui niciodată informaţiile tale cu caracter personal unui terţ în alte scopuri decât cele descrise în prezenta Politică.

După cum ştii, BRAVO GROUP este un retailer (comerciant cu amănuntul) și colaborăm cu alti parteneri de incredere din afara BRAVO GROUP, care întreţin sistemele IT ale BRAVO GROUP, sau îţi furnizează servicii sau produse în numele BRAVO GROUP. De exemplu, în scopuri de marketing, finanţare, publicitate, prelucrarea plăţii, livrare sau alte servicii în magazin şi în afara magazinului. Cu toate acestea, aceşti furnizori de servicii trebuie, conform contractelor relevante, să folosească datele care le sunt încredinţate numai lor în conformitate cu liniile directoare ale BRAVO GROUP şi în scopul pe care îl specificăm în mod strict. Îi obligăm, de asemenea, să protejeze în mod adecvat datele tale şi să le păstreze secrete.

În unele cazuri, datele tale pot fi prelucrate în afara Uniunii Europene de către partenerii noştri care furnizează servicii pentru BRAVO GROUP. Contractele încheiate cu aceste entităţi, însă, îi obligă să trateze datele tale cu măsuri de securitate speciale, în conformitate cu reglementările în vigoare din statele membre ale Uniunii Europene.

Cât timp îţi păstrează BRAVO GROUP datele cu caracter personal

BRAVO GROUP nu va păstra datele tale cu caracter personal pentru o perioadă mai lungă decât este necesar pentru îndeplinirea scopului specific de utilizare. Mai multe informații despre perioadele de păstrare pentru anumite tipuri de date pot fi găsite în secțiunea Pentru ce folosim datele tale cu caracter personal?

Pentru ce folosim datele tale cu caracter personal?

Folosim datele tale cu caracter personal într-un număr de moduri diferite, în principal pentru îndeplinirea obligațiilor contractuale pe care BRAVO GROUP le are faţă de tine, dar uneori şi pentru îmbunătăţirea experienţei tale la cumpărături, pentru marketing direct şi motive de securitate.

Prelucrarea comenzilor și furnizarea serviciilor

 

Când efectuezi o achiziţie personal într-unul din magazinele BRAVO GROUP sau prin site-ul web BRAVO GROUP, în funcţie de cazul respectiv, ai putea fi solicitat să furnizezi anumite date cu caracter personal care vor fi necesare pentru gestionarea corespunzătoare a achiziţiei tale. Această situaţie va avea loc în special dacă, pe lângă achiziţia produselor BRAVO GROUP, decizi să foloseşti unul dintre servicii, precum livrarea sau asamblarea. De asemenea, pentru a prelucra comanda ta asigurând că informaţiile cu caracter personal şi financiare furnizate sunt exacte, folosim sisteme de plată ale terţilor de încredere pentru a asigura că plata ta este sigură şi că detaliile tale nu sunt folosite în mod fraudulos. Dacă doreşti să plăteşti pentru bunuri şi servicii online, BRAVO GROUP  va solicita informaţii legate de plată, inclusiv numărul cardului de credit sau debit, data expirării cardului, codul CVV, precum şi adresa de facturare.

Pentru a asigura că produsele și serviciile pe care le cumperi de la BRAVO GROUP sunt livrate la adresa corectă, colaborăm cu parteneri externi de încredere și le distribuim unele dintre informațiile tale cu caracter personal necesare pentru furnizarea respectivelor servicii (de exemplu, numele, adresa de livrare și preferințele de livrare pe care ni le-ai prezentat, cum ar fi ora la care doreşti să primeşti o livrare).

Serviciul de Relații Clienți

 

În cazul în care contactezi Serviciul de Relaţii Clienţi BRAVO GROUP  (de ex. cerere pentru instrucţiuni de asamblare, cerere de returnare a produslui de care nu eşti mulţumit etc.) direct în magazinul BRAVO GROUP sau prin orice mjloc de comunicare disponibil, vom avea nevoie de informaţiile tale de contact pentru a soluţiona problema cu care te adresezi BRAVO GROUP. Acestea vor fi utilizate numai în acest scop. În anumite cazuri, vom utiliza servicii ale terţilor cărora le încredinţăm datele tale numai în măsura în care vor fi necesare pentru soluţionarea cazului tău (de ex. servicii autorizate pentru produse electronice pe care le vindem, furnizori de servicii de livrare etc.). În acest caz, aceştia pot fi furnizori de servicii de transport şi asamblare, precum şi furnizori de sisteme IT care funcţionează la BRAVO GROUP în cadrul asistenței tehnice.

De asemenea, poţi contacta Serviciul de Relaţii Clienţi BRAVO GROUP când doreşti să faci achiziţii la BRAVO GROUP telefonic. Pentru a face achiziţii prin telefon, BRAVO GROUP prelucrează următoarele date: numele şi prenumele, adresa de facturare, adresa de livrare, voce, numărul de telefon şi adresa de e-mail. Desigur, aceste date sunt furnizate de tine în mod voluntar, dar nefurnizarea lor poate uneori rezulta în incapacitatea de a îndeplini o comandă sau o livrare.

Conversația ta cu Serviciul de Relații Clienți BRAVO GROUP va fi înregistrată. Înregistrările sunt utilizate pentru a dovedi conţinutul conversaţiei, precum şi pentru a îmbunătăţi calitatea serviciului nostru. Dacă nu doreşti înregistrarea conversaţiei cu un angajat BRAVO GROUP, te invităm să foloseşti alte forme de contact, de exemplu un formular de contact sau o vizită la magazinul BRAVO GROUP.

Site-ul web BRAVO GROUP

 

Unele informaţii despre tine pot fi, de asemenea, colectate atunci când vizitezi site-ul web BRAVO GROUP. Aceste date vor fi prelucrate într-un anumit scop, despre care te vom informa cel mai târziu în momentul colectării (de ex. pentru a efectua vânzări online, pentru a salva lista de cumpărături pe care ai creat-o, etc.). În acest caz, nefurnizarea datelor specifice poate limita posibilitatea de a utiliza cumpărăturile online sau de a reduce nivelul experienței tale la cumpărături.

 

Cookie-uri

 

Pentru menținerea site-ului nostru și pentru a asigura funcționalitatea acestuia în mod corespunzător, BRAVO GROUP utilizează tehnologia cunoscutăîn general sub numele de „cookie-uri”. Cookie-urile sunt fișiere mici pe care le trimitem pe calculatorul tău și le putem accesa mai târziu. Acestea pot fi temporare sau permanente și utilizează, de exemplu, tehnologia JavaScript sau Flash. Datorită cookie-urilor de pe site-ul nostru poţi căuta fără dificultate și îţi putem arăta rezultatele relevante pentru tine. Fișierele cookie de pe site-ul BRAVO GROUP  ne arată ce te interesează pe tine şi pe alţi vizitatori, ceea ce ne ajută săîmbunătățim utilizarea acestuia pentru toată lumea.

Cele mai obişnuite cookie-uri sunt următoarele:

  • Strict necesare. Acestea sunt necesare pentru a asigura că site-ul web funcţionează eficient dintr-o perspectivă tehnică.
  • Cookie-uri funcț Acestea ajută la îmbunătăţirea experienţei memorând alegerile tale.
  • Cookie-uri de performanţă. Aceste cookie-uri sunt folosite pentru a măsura modul în care clienţii navighează pe site-ul nostru web şi află ce performanţă avem.
  • Cookie-uri de re-direcț Aceste cookie-uri sunt utilizate pentru a ajuta BRAVO GROUP să plaseze anunţuri publicitare în alte pagini web pe care clientul le vizitează, sau să evite plasarea de anunţuri publicitare pentru un client care cunoaşte deja BRAVO GROUP.
  • Verifică cu echipa digitală/de marketing locală cum aceste cookie-uri sunt folosite în detaliu.
  • Plug-in-uri de social media. Aceste cookie-uri sunt folosite pentru a conecta clienţii noştri la canalele de social media. După aceea, informaţiile furnizate de cookie pot fi utilizate în diferite moduri. Conectează-te cu echipa locală pentru a identifica cazul de afaceri şi a identifica nevoile de conformitate în legătură cu Regulamentul General privind Protecția Datelor („RGPD”).

Cookie-urile stocate pe calculatorul tău pot fi accesate atunci când vizitezi site-ul nostru web sau deschizi un email pe care ţi-l trimitem. Dacă doreşti săştergi cookie-uri care sunt deja în calculatorul tău, consultă instrucţiunile browserului tău apăsând pe „Help” în același meniu al browser-ului.

BRAVO GROUP  prelucrează cookie-uri numai cu acordul tău. Pentru a retrage acordul sau a fi de acord cu utilizarea cookie-urilor, efectuează setările adecvate în browser-ul tău. Cu toate acestea, unele din caracteristicile site-ului nostru nu pot funcţiona fără cookie-uri. Cerând acest acord, vom prezenta scopul pentru care acest tip de informaţii despre tine vor fi prelucrate şi vă vom informa despre drepturile voastre. Poţi afla mai multe informaţii despre cookie-uri aici.

 

Alte site-uri web

 

Site-ul web BRAVO GROUP poate conţine link-uri către şi de la site-uri web terţe. Această Politică se aplică numai acestui site web, așa încât atunci când te transferi către alte site-uri web trebuie să citeşti politicile de confidenţialitate ale acestora.

 

Marketing

 

BRAVO GROUP  ar dori să îţi trimită înformaţii despre produsele şi serviciile noastre care te-ar putea interesa. Cu toate acestea, putem trimite astfel de materiale de marketing numai dacă optezi pentru acestea. Reţine că indiferent dacă ai consimţit să primeşti mesajele noastre de marketing, poţi opta cu uşurinţă să nu le mai primeşti la o data ulterioară.

Ai dreptul în orice moment să ne opreşti ca să nu te mai contactăm în scopuri de marketing. Dacă nu mai doreşti să fii contactat în scopuri de marketing, apasă butonul de dezabonare de la sfârşitul mesajului nostru de marketing (email/newsletter).

 

Monitorizare video (CCTV)

 

BRAVO GROUP utilizează televiziune cu circuit închis (CCTV) în scopuri de siguranţă şi de detectare şi monitorizare a criminalității. Păstrăm informațiile colectate de CCTV numai pentru o perioadă de timp care ne permite să ajutăm organele de reglementare și organele de aplicare a legii. Aceste informații sunt păstrate în medii sigure și accesul este rezervat numai personalului de securitate calificat.

În acest scop, realizăm monitorizarea video continuă a anumitor zone ale magazinului și în jurul acestuia (de exemplu, unele departamente de vânzări, case de marcat, parcare, depozit cu autoservire). Nu monitorizăm în locuri în care ar putea conduce la încălcarea confidențialității tale (de ex. toalete). De asemenea, nu folosim imaginea înregistrată în niciun alt scop și nu efectuăm analize suplimentare asupra acesteia. Accesul la înregistrări se acordă numai pentru un grup restrâns de angajați de încredere și nu sunt partajate cu nimeni, cu excepția autorităților competente, ca probe în scopul procedurilor judiciare. Am limitat timpul de stocare al înregistrărilor la 10 de zile și după această perioadă, acestea sunt suprascrise automat, fără posibilitatea de a fi reproduse.

 

Participarea la procesul de recrutare la BRAVO GROUP

 

Acceptând candidatura ta ca parte a procesului de recrutare la BRAVO GROUP, vom solicita anumite informaţii despre tine pentru a putea evalua aplicaţia ta. Pentru unele funcţii, într-o etapă ulterioară a recrutării, îţi putem cere să înregistrezi un scurt film (de ex. întâlnire online), în care răspunzi la întrebările adresate. Participarea în această etapă de recrutare este, desigur, complet voluntară şi dacă nu eşti de acord cu asta, te vom invita la o întâlnire. În cadrul recrutării, datele tale cu caracter personal pot fi disponibile entităţilor care ne furnizează servicii. Aceştia sunt în principal furnizori de sisteme IT prin care se realizează procesul de recrutare, ca parte a asistenţei şi întreţinerii acestor sisteme. Vom stoca datele tale, dacăîţi dai consimţământul, pentru o perioadă de 2 ani.

 

Ateliere, concursuri, loterii

 

Putem solicita anumite date cu caracter personal ale participanților la astfel de evenimente, pentru a le realiza eficient și a îndeplini obligațiile care decurg din lege, de exemplu, pentru acordarea de premii. Când solicităm date cu caracter personal, te vom informa și despre scopul prelucrării acestor date și drepturile tale. Datele colectate pentru necesitățile acestor evenimente vor fi stocate cel mai adesea până la finalizarea lor, cu excepția cazurilor în care va fi necesar să le păstrăm datorită legii aplicabile (de exemplu, informații despre premiile acordate). Când organizăm astfel de evenimente, folosim adesea ajutorul companiilor externe. În acest caz, vor fi, de exemplu, agenţii specializate în organizarea acestor evenimente sau co-organizatori ai evenimentelor.

 

Alte informații cu caracter personal furnizate BRAVO GROUP

 

În mod voluntar, poți furniza BRAVO GROUP informații cum ar fi preferințele tale pentru produse, motivele pentru care cumperi un produs, iar datorită acestui fapt, putem afla mai multe despre preferințele tale la cumpărături și putem îmbunătăți experiența ta la cumpărături.

Poți furniza aceste informații și atunci când completezi formularul de garanție pentru produsul cumpărat la BRAVO GROUP. În plus, primim acest tip de informaţii dacă te înregistrezi sau achiziţionezi oferte BRAVO GROUP speciale, cupoane de reduceri sau alte promoţii.

În fiecare din cazurile de mai sus, vom încerca întotdeauna să îţi furnizăm informaţii sigure cu privire la prelucrarea datelor tale.

Intrarea în vigoare și modificările Politicii de confidenţialitate

 

Prezenta Politică va intra în vigoare la 25 mai 2018.

Revizuim Politica de confidențialitate periodic şi vom prezenta orice actualizări pe această pagină web.

TRANSPORT GRATUIT

Livrarea comenzilor de client este gratuită!

Livrarea produselor se face de regulă prin transportul propriu laguna.ro sau prin curieri. Transportul se va face pe traseele și cu ritmicitatea curselor noastre din București și din țară, în limita posibilității legale de a ajunge în diferite zone de livrare ale orașelor – aici referindu-ne la restricții de tonaj, până în fața imobilului tău.

Dacă plasarea comenzii tale s-a făcut în prima parte a zilei până în ora 12, atunci comanda ta va fi primită de către tine cel mai probabil a doua zi lucrătoare (24 ore), iar dacă comanda se face seară, livrarea produselor din comandă se va face până la finele celei de-a treia zi lucrătoare
(48 ore).

De asemenea poți opta să ridici produsele comandate direct din depozitul nostru, evident fără alte taxe de livrare.

Atunci când plasezi comanda vei avea posibilitatea să alegi modalitatea de expediere dorită.

Garanții produse

Politica noastră a fost întotdeauna de a aduce clienților cele mai fiabile produse, de la cei mai reputați producători.

Totuși, în eventualitatea apariției unor probleme tehnice, laguna.ro beneficiază de o echipă de service care poate răspunde foarte prompt solicitărilor.

Informațiile despre garanția fiecărui produs se află în certificatul de garanție atașat facturii care însoțește livrarea.

Avantajul unui departament tehnic la un importator cu cifre importante derivă din faptul că există stocuri de piese de schimb pentru cele mai importante produse și personal tehnic foarte competent, cu stagii de training făcute chiar la furnizori.

RETUR

Nemulțumirea clienților relativă la produsele comercializate sau serviciile prestate de către noi, avem convingerea că se vor răsfrânge negativ asupra imaginii noastre. Din această cauza suntem hotărâți să facem pentru clienți mai mult decât alți vânzători: în situația în care nu ești mulțumit de produsele alese de tine din diverse motive, poți returna în termen de 60 de zile aceste produse fără nici o justificare suplimentară depozitului nostru, cu rambursarea integrală a sumei plătite de tine pentru respectivele produse, așa cum este descris mai jos.

Produsul sau produsele se vor returna pe baza unui document de vânzare, primit la achiziționarea produsului și în condițiile legii. 

Returnarea produsului se va face doar în ambalajul original, cu toate accesoriile pe care le-a avut în dotare și cu condiția de a nu prezenta urme de defecțiuni, lovituri sau zgârieri. 

În caz contrar  laguna.ro își rezervă dreptul de a refuza returul.

Atenție: clientul va suporta taxele de transport de la client către depozit!

×

Cart

Inchide